mmm.. milkshake



har haft cravings efter milkshake hur länge som helst, har bara inte tagit mig till affären för att köpa glass. glass är ju inte sånt jag brukar ha hemma. men nu vart jag ju tvungen. kommer med andra ord dricka milkshake tills de två liter glass jag fick med mig hem är slut. galet. men måste man så måste man. det är ju synd om mig, är som inte frisk sen min sjukvecka förra veckan. är helt trött i kroppen och knoppen :( om man bortser från körsbäret (jag hade ett björnbär i brist på annat) så ser dej jävligt lik ut min shake. god är den också..



ska återgå till lipstick jungle nu. får se hur många inlägg det blir framöver. måste bli frisk och kry, plus att jag har resan till shockholm i veckan och en massa jobb och presentationer med projekten. mycket nu, men det är kul om jag bara kunde vara frisk och inte ha så ont i huvudet :(



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0