myspys



knalla iväg till porsön igår, nyhemkomna c och j kom och mötte mig med max på halva vägen. gick på ica och köpte förnödenheter sen såg vi benjamin buttons otroliga liv. ni vet, den med brad pitt som föds som gammal gubbe. fantastisk. hade det inte varit för att jag var bland folk och var tvungen att behålla lite av min värdighet, så hade jag ju gråtit floder utan slut. en film jag klart rekommenderar!!
som jag sagt tidigare, brad pitt är fortfarande en hunk. och i filmen när han börjar närma sig 20 år gammal (kroppen alltså) är det som att titta på sju år i tibet al over again. gud i himmelen! såna män som får en att bli troende..



tro det eller ej, men jag börjar vara trött på ledigheten nu, finns bara så mycket man kan göra under dagarna. inge kul att sova bort dom heller. ska nog göra som pappa idag: ta dammsugaren och jaga runt damråttorna här hemma en stund för att döda lite tid..

*ta taa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0