nån att se upp till?



läste om hayden pana..tti.. nånting nånting, hon från heroes. typ oheligt snygg tjej. nåja, hon hade fuskat sig in på en klubb, blivit utkastad för att hon var för ung och de beslagtog hennes leg. då ringer hon polisen och anmäler sig själv?! för att få tillbaka legget? det var ju också ett sätt att sköta saker och ting på.. ska testa det nästa gång jag brottat mig in på olivers :P risken är väl att om man inte är en superstar så garvar dom bara åt en, slänger en i fyllecellen och sen får man betala för att man fuskat och betala för att göra ett nytt leg. min vanliga tur lixom.



funderar starkt på att gå och lägga mig nu. hade vart gött..

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0