nytt år



nytt år, nya krafter, nya projekt och nya planer. ska jobba på en ny framtid också eftersom den jag planerat gick åt skogen. har också satt stopp på onyttigheterna (otippat, vem har inte det som nyårslöfte lixom?). men jag ser det inte som ett nyårslöfte, jag började ju med träningen långt innan, fick ju en sjuk-down-period där ett tag och kom som aldrig igång innan det blev jul, kan säga att det har spårat totalt. men nu ska det styras. ska träna ner mig dit där jag mådde bra, innan all crap hände. har fått motivationen nu iaf. så släng dig i väggen susanne lanefelt, här ska knipas!




s har lurat in mig på nå pilatesprogram också. vi satt och prata om det på jobbet och hon kör alltid windsor pilates 20 minuters program minst en gång om dagen. jag brukade ju köra power yoga förut, men det måste man ju pallra sig till gymet för, aldrig att man kan motivera sig i en timme ensam. kan nog vara en ide med ett 20 min program, jag behöver nog trappa ner emellanåt.. inte för att det ser ut som att bruden ovan trappar ner, den dagen jag får kroppen i domdär positionerna har nog helvetet frysit till is. kanske ;)



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0