obooooooy



har totalt flyttat in i sovrummet sen jag tog datorn dit häromveckan. men tänkte att nu ska jag utmana och flytta ut i vardagsrummet igen. med en kopp varm oboy och vispgrädde i högsta hugg för att pysa ner i soffan och kurera mig inför imorrn. hmm... spg inte lika gott ut som det smakade ser jag nu.
fan alla har sagt hela dagen at t"oh det syns att du är hängig" "du ser trött ut" osv men jag tycker fan jag ser jävligt fräsh ut. låter väre bara :( jaja, tur att de inte finns så många på jobbet att imponera på. gömmer mig inne hos mig tills jag får ett ok av tanterna att jag ser top knotch ut igen :P



fick lönebeskedet idag också, alltså det efter lönesamtalet. blev ju en ökning, fast kanske inte med dom 22 000 extra jag helst hade velat ha, men de duger. ett tag till iaf. är jag kvar nästa år får chefen det hett om öronen ;)



tv mys nu, jag, min choklad och min täppta näsa :S

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0