pysselkväll













tänkte ta en såndär kväll när jag bara rår om mig själv, tända lite ljus i lägenheten,  vaxa, noppa, packa in, bada fossingarna, måla naglar och duscha riktigt riktigt länge. bara tycka synd om mig själv och sen försöka få mig på bättre humör med lite spa-treatment :)  söndagar brukar ju vara min peelingdag. den dag då jag gör allt sånt varje vecka. men man har ju blivit totalt dagvild av alla ledigheter, helgdagar och klämdagar. så det får vara söndag idag helt enkelt.



mysmiddag imorrn också. ser fram emot att se om j kan laga mat eller inte, haha. blev stor i käften i lördags så det blev en middagsinbjudan för att kvalitetstesta hans kunskaper. får väl se hur det urartar. spännande om inte annat. han känns inte som typen som lagar mat :P



mot spa-prylarnas förtrollade värld nu.. shear genius kl 20, missa inte ;)

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0