rockstar



for och träna igår efter jobbet, var ovanligt tugnt igår faktiskt. men kändes riktigt bra. har kommit in i träningen bra nu. kommer bli piece of cake dehära



efter det stressade jag hem och iväg till björx. blev på dåligt humör över den otrevliga busschauffören. måste man vara otrevlig bara för att man kör buss?? hade jag inte varit stressad och att det var så mycket folk på bussen känner jag att en utskällning hade varit passande. grr

nåja väl hemma hos j lullade vi på med vin och öl innan nästa j kom hem och vi drog igång rockband, eller guitar hero world tour eller va fasen de heter. äckligt kul. såg väl dock mer ut som att jag hade adhd eler nåt där jag satt och försökte trumma rätt. men jag fick in snitsen till sist, släng dig i väggen tommy lee, det är en ny trummis i stan!



en riktigt kul kväll. det absolut roligaste var ju j's fredasnöjen på jobbet. fy fan, skrattar så jag gråter och får andnöd varje gång.




*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0