rosenrot



har äntligen fått fingrarna ur och köpt det nu, börjar med det idag. rosenrot ska öka skärpan och koncentrationen, förbättra humöret, motverka trötthet och stress, motverka hört- och vintertrötthet med mera. bra för det mesta med andra ord, men det jag främst hoppas på är att den ska få mig att somna bättre på kvällen då det ska verka lugnande på uppstressade personer typ. så nu håller vi tummarna, annars får jag kanske ta emot j's erbjudande om mirakelpiller, haha



första dagen på jobbet efter ledigheten förresten.. eller dag och dag, jobbar 4 timmar :P men då kan du ge dig fan på att allt tjorvar, när man har som mest att göra, tydligen är jag inaktiverad? ingen behörighet. tack för den kfm.

*ta taa*

Kommentarer
Postat av: cat

daaarilngen! vad gör du ikväll!? Undrar om jag ska komma på besök, me and mäx, så kan vi ta en promiss?! (ring mig)

2009-01-05 @ 11:05:48
URL: http://atcats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0