säng-surf



fick efter påtryckningar flytta datorn till sovrummet igår och längre än så har den inte kommit. obehagligt bekvämt att ha datorn i sängen och surfa härifrån. har insett att det är kanske lite oroväckande att jag är så slö som jag är och gör mig bekväm med sånahär saker. fan orkar man inte en sitta upp när man dräller på nätet då ska man kanske ge fan i det och sova istället..



läser min P.S I Love You nu, inte alls likadan som filmen. den är jävligt mycket roligare faktiskt, låg och skrattade och frustade som ett djur igår efter en viss sekvens i boken. sånt gillar vi. men jag gillar nog ändå filmen bättre, mer romantisk (än så länge iaf) och som... finare. jag vet inte. ska fortsätta nöta nu.



har satt håret i spolar, får se hur det går att sova med det. inte för att det borde spela nån roll, verkar ändå inte ha ro att sova nånting på senaste..

*ta taa*

Kommentarer
Postat av: cat

oj oj oj vad jag grät till PS I love you.... från början till slut. du darling, träffade Monica igår, hon sa att hon hade en blogg... som du ska kunna, skicka till mig! Hur ser din vecka ut?! puss å kram

2009-01-18 @ 20:20:20
URL: http://atcats.blogg-se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0