shear genius



okej, nu är jag inne på de sista två vänneravsnitten. femman har ju haft nån slags maraton på vänneravsnitt och jag och min kära vänner-älskaden fader har suttit och sett på dessa. det jag stör mig mest på med tv är den konstanta reklamen. reklam tamigfan hela tiden, på alla kanaler samtidigt och dom kör samma reklam hela dagen. lagomt less.



dock har en sak fastnat, shear genius. typ som top model och projekt runway fast med frisörer. morsan muttrade nåt surt om att de gör program av precis vad som helst. är böjd att hålla med henne, för direkt efter shear genious reklamen kom en reklam för arga snickaren? eller va fasen det hette, nå crap om nå snickare som ska göra om ett hus och är arga hela tiden? eller inte fan vet jag. men i vilket fall tror jag frisörprogrammet kan vara lite kuligt. i och för sig verkar dom ska göra skumma frisyrer med hårpropellrar och klippar hår med häcksaxar. men fan det är ju underhållning när den är som bäst ;) har visserligen missat några avsnitt verkar det som.. men va fan, då kanske dom lärt sig klippa nu :P



*ta taa*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0