stressen



nyduschad nu, har älgat hem från helex efter mitt och j's bp-pass. har aldrig varit med om ett så djuriskt tungt pass tidigare.  hon är grym instruktören, sådär peppig så man bara kör järnet fast man är slut. hon brukar öra mina spinnpas också så nu känner jag mig mer peppad än nånsing inför träningen!



har varit och köpt tagliatelle, tomater och bechamelsås?! j's order. bechamelsås!? har aldrig hört talas om det, tror han bara gör det för att stajla den jävlen. ska bli intressant. frågan är bara om jag tar mig dit, har redan så ont i varenda muskel att jag förmodligen kommer ramla ner för trappen och bryta lårbenshalsen på väg ut.. gammal som man är.



fick melon mist i julklapp ju av modern, har sprejat nu och luktar som en somri melon :P

*ta taa*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0