sur-jävla-granne



nu håller min småbarnspappa till granne på att flytta. eller så har han redan gjort det och dom ny grannarha håller på att flytta in. nu när jag tänker på det har jag inte sett han på en herrans massa veckor, så med tanke på lukten i trapphuset så skulle det mycket väl kunna vara hans lik dom städar ut nu. för fy fan vad det stinker! hade ju nån granne här för ett tag sen som åt surströmming i tid och otid och det luktade in i min lägenhet. men nu kände jag det inte ens förrän jag kom ut i trapphuset. stod och väntade på mannen med bilen när dörren nedanför öppnas och det börja lukta jävlat surströmming. önskar jag aldrig öppnat dörren till lägenheten för nu luktar det här också. typiskt äckligt!



urk! ska dammsuga och duscha och hoppas på att lukten dammsugs bort :(

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0