träningshysteri



hitta nåt litet häfte på jobbet idag om att dom ska dra igång en träningstävling, typ.. eller den ska uppmuntra till att vi ska använda oss av vår friskvårdstimme som vi har. och tävlingsinriktad som man är jag har redan ristat in mitt namn i pokalen. eller hm.. det är visst en tårta man vinner, haha. men ändå.

så glad i hågen rusade jag till gymet för spin nr 2 efter uppehållet. anna-karin som skulle hålla passet är typ världens peppigaste intruktör. annars brukar jag vara den som idiotförklarar instruktörer som skriker "prrrrraaaa, kom igen nu, WOHO!! barriba!" men när hon drar iväg nå krigsrop får man ju nippran och lägger på 5 kg extra fast man redan har för mycket eller drar på 2 extra varv på motståndet på cykeln. grym brud.

nu var det ju dock så att hon hade blivit sjuk, så gustav från igår höll passet istället. villket innebar ytterligare ett 1000-kaloriers-pass denna vecka. känns våldsamt bra. det som känns mindre bra är att han förmodligen tror jag följer efter hans lilla läckra uppsyn, haha. nåja, vad gör man inte för den perfekta kroppen? min blivande alltså, inte hans :P



nåt slags kvällsmål nu efter träningen blir det, sen dusch och natta tror jag. sov äckligt bra inatt. blir väl inte samma ikväll direkt, men det skadar ju inte att försöka. shear genius nu!

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0