tröttsamt



hemma och nyäten. slog på nyheterna till och med. börjar bli vuxen :) bp:n gick riktigt bra, skönt när det känns i dom stackars obefintliga musklerna. kommer nog svida imorrn och lördag med, men ge mig några gånger till så kanske man inte är helt invalid efter ett pass..

















snubblade över dessa bilder på victoria b, snacka om fin lön 147 miljoner för 3 år. följer i davids fotspår och ska visa armanis underkläder de närmsta åren. gillar vickan, hon är grym. ibland udda, men ändå alltid jävligt snyggt klädd. ge mig 1% av hennes garderob och jag hade varit set for life! dvs om jag hade kommit i nåt av plaggen, haha. men victoria i all ära, väljer nog hennes karls annons för armani före i vilket fall...


*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0