*tuut tuuut tuuuut*



min syster trycker bort mig när jag försöker ringa och sen svarar hon inte nästa gång man ringer. ska man ta det som en pik eller? adoptera bort? får tänka över dehär, oacceptabelt beteende ;)

har chillat och sett film i myssällskap idag. skönt med en trött dag, behöver ligga still, gör ont vad jag än gör. funderar på att gå och laga mat men är radd att det kommer göra ont i mina stackars muskler. eller dom så uppenbart obefintliga musklerna jag har.



c och a skulle kanske komma förbi på ett glas vin ikväll. men hon kanske också trycker upptaget när jag ringer. som jag gjorde imorse på henne, haha. har hittat en rolig sak på mobilen som gör att det inte går att ringa till en utan man får bara upptaget hela tiden :P ja, jag vet jag är efter. men lite roligt är det..


*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0