uttröttad



hemkommen från spinning. var skönt, men försökte ta det lugnt, körde som mest 85% av max. fan är så jävla svårt att inte få ta i riktigt. känner att jag inte är helt återställd och vill inte ta ut mig för mycket så jag blir sjuk igen. är ju sthlm på torsdag, inge kul att snörvla när man ska sitta i möten hela dagen :(



har ju beställt skor, hoppas så jag hinner få dom imorrn så jag kan ha ett par av dom på torsdag. suck och stön, har suttit och försökt spåra paketet hela dagen, men det händer ju fan inget. hoppas det hunnit till ånge över dagen, då borde jag hinna få det imorrn. tänkte ha skorna här nedan på fredag på jobbet isf, yey! hade varit så perfekt!



har lite ångest, ska ha presentation för T2 imorrn om variationsprojektet. jag som har så problem att hålla föredrag. eller vet inte om jag har det fortfarande, kanske har försvunnit, haha. får väl hoppas det för jag ska ju dra samma sak på teammötet på eftermiddagen med. mycket nu.



hade en äckligt bra dag idag på jobbet iaf, många guldkorn. älskar plasta in saker om det ska vara såhär varje gång :P

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0