come on baby light my fire



jag älskar tända ljus. jag är en ljusoman. nu har min pyromani varit lite stillad på senaste, men nu börjar det ändå bli sådär mysigt smådunkelt om kvällarna så nu åker dom fram igen. chefen tipsade mig om yankee candles för ett bra tag sen nu. ljus som är med doft i. jag brukar inte gilla såna ljus för jag får mest huvudvärk av sånt. men detta är helt fantastiskt, clean cotton heter den, och det luktar som man precis kört hela lägenheten i en torktumlare. underbart. så nu ska det brännas här hemma.



blir mys resten av kvällen nu, har just kommit från halvblodsprinsen. klart godkänd, höll till och med på att börja gråta där ett slag. bara irriterande att man vill se sista filmen nu på en gång. har svårt för cliffhangers, är alldeles för otålig för sånt. fick förresten nå flashbacks när vi satt i salongen från min första bioupplevelse. eller jag tror det var det iaf? jag och pappa var och såg pippi i söderhavet. eller har jag drömt det? pappa? fast han minns väl knappast, med tanke på att det var ca 20 år sen. fast å andra sidan borde han minnas om det var så, för det var i så fall senaste gången han var på bio.. lilla pappa :)



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0