inte att förväxlas



läste en bra sak häromdagen. kärlek och känslor ska inte förväxlas med nostalgi. ofta gör man det när det känns som tyngst, både när du är i ett förhållande eller precis kommit ur ett. man har lite panik, man är äldre, vill inte vara ensam, vill inte sumpa det man lagt ner så mycket tid på att bygga upp, man vill inte ge upp för man har haft så mycket bra tillsammans. och jag känner igen mig, var nog (kan jag inse såhär i efterhand) därför det tog sån tid för mig att komma ur mitt senaste förhållande. men händelser kommer emellan och det man hade från början är inte samma som man har idag. i vissa fall är det till det bättre, man blir starkare som par, i andra fall inte.. . låt inte nostalgi lura dig. jag älskar d fortfarande, kommer jag alltid göra. men det var då och nu är nu. när en viss tid har gått, saker har hänt, så blir det inte samma..
jag fick upp ögonen, någon kom in i mitt liv och fick mig inse att det finns så mycket annat än det gamla man klamrar sig fast vid.. man ska aldrig nöja sig. aldrig med mindre än vad man är värd...


känns bra att jobba när det regnar.. mye bra!

*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Cat

är detta inlägg en hint?

2009-07-21 @ 17:34:25
URL: http://atcats.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0