nedlåtande attityder



nåt som gör mig jävlat förbannad och tända på alla cylindrar är folk som har nedlåtande attityder. "lilla-gumman-syndromet" om ni så vill eller kommer med nån kommentar som antyder att man är en liten känslig person exempelvis. jag biter ifrån. om det är en person jag faktiskt orkar och vill bry mig i så säger jag till, jag tänker inte bli behandlad förnedrande och som om jag inte har något baki pannbenet, och det gör jag klart för den personen i fråga. är det någon jag inte egentligen orkar med annars kör jag på min "slash-ignore" och går vidare. gaaah, blir tokig av såna människor. jag tar visserligen inte åt mig eller tar illa upp på nåt vis, men det är inte okej att behandla folk så. varken mig eller någon annan. såna människor tar bara upp energi man kan lägga på annat. punkt.



så så, lugn nu. mysigt med lite regn ute, speciellt när jag och sis ska på bio när hon slutat jobba. vi ska och se lilla harry nu medans vi fortfarande kommer ihåg vårt maraton. är sjukligt sugen på biosnacks.. och ahlgrens bilar. det är ju standard när man ska på bio, tihi



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0