why?



varför är det så att vissa personer borde man bara hålla sig borta från för husfridens skull? nu menar jag det inte negativ, det är inte av risken för en fight dom borde hålla sig borta. utan för att det är så svårt att koncentrera sig när personen i fråga är nära.det finns människor man bara behöver hålla ett avstånd från, inte se, inte höra, inte träffa, inte nåt, bara för att kunna fungera. jag behöver mig en bubbla. som hamstern i bolt! görs dom i human size måntro??

hm.. tur att han inte ser nå galen ut? fast vem hade inte blivit galen av att bo i en bubbla?


mysmorgon med mcgyver idag. vilken klippa han är! ska börja hasa mig till jobbet nu, högst omotiverat när det är så fint väder.



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0