atcats



är kvar i piteå idag med bestämde vi igår. har ff nu, för cat är och jobbar. har legat nere på baksidan och svettats i solen, men tänkte ge mig ut på upptäcktsfärd nu. känns som att det komma gå åt fanders, men jag är så satans sugen på bullens pilsnerkorv till middag så jag måste nog.. bullens är alltid sommar för mig, pappa hade alltid med sig bullens i en såndär stor konservburk (119 kronorsburkarna) när vi var ute med den överbyggda båten, a.k.a gula faran, vi hade innan vi köpte stugan. den  lagade han till på ett såntdär gasolkök och matade oss kids med. by the way så bor cat jättehäftigt, världens medelhavs/ charterhotellkänsla på huset hon bor i. svart att förklara, men coolt är det iaf.



hade för övrigt riktigt trevligt igår, vi var på beachen (väldigt likskärsaktig strand), åt melon, drack drinkar och gick på 1906. men vi var nog för nyktra för att vistas på ett sånt ställe.. oh well, it was nice.



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0