brud-tourettes?



varför har vissa killar brud-tourettes? alltså att dom varje gång dom råkar se en snygg brud eller bara allmänt om dom har nåt att anmärka på tjejen ifråga så måste dom säga eller skrika nåt? j och v har det syndromet tror jag, dom är i gävle nu och när jag ringde så fick jag var och varannan minut höra "how you doin', "whoop whoop" elle "vilket jävla tight ass hon har". och inte för att tuta mitt eget horn, men det händer ju när jag är ute på mina promenader att man går förbi ett gäng också får man höra nå mutter, att dom tutar med bilen eller hänger ut genom rutan och viftar och skriker nåt het oförståeligt. förmodligen förolämpningar, men ändå, varför har vissa karlar den åkomman? det är ju roligt med uppskattning, men är det ofta dom får ut nåt av det? en dejt? ett telefonnummer? eller ens ett namn? får göra en uppföljning till veckan och se om boysen verkligen fått napp på sina kommentarer i gävle..



ska hoppa i soffan och se en film (sex and the city för femtielfte gången)  nu, är våldsamt sugen på chokladdoppade aprikoser nu (som jag gjort själv) men nu fanimig ska jag visa lite karaktär och hålla mig.. gaaah, jag hatar att vara nyttig!?


*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Jonas

_SpinningcyklaravmarketSchwinnFitness20354426.htm?ca=1_9&w=3" rel="nofollow">http://www.blocket.se/vastmanland/Beg_SpinningcyklaravmarketSchwinnFitness20354426.htm?ca=1_9&w=3 Borde inte vara allt för dyrt att skicka upp den kan tyckas. Haft en sådan, riktigt bra.

2009-06-30 @ 23:23:27
URL: http://www.jonaspettersson.se
Postat av: H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]

Hoppas du får en jättebra dag!

Puss och Kram, http://esth.blogg.se

2009-07-01 @ 11:21:37
URL: http://esth.blogg.se/
Postat av: jocke

haha, jobbigt att vara snygg, jag vet med hur det är... ;)

2009-07-01 @ 16:13:28
Postat av: J och V

HALLÅ!!

Va är det här??

Vi ser ingen som helst anledning att få dessa påhopp...samt utspridda på nätet.

Plus att vi touretteskommentarer ledde oss till en väldigt lyckad kväll :), samt telefonnr, en sovplats under vår vistelse i gävle och en facebook vän...så vi kommer fortsätta med vårt jävla tourettes vare sig du vill eller inte ;)

Kramar J & V

2009-10-16 @ 20:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0