dagens ungdomar



man kan nästan inte lita på nån nuförtiden. allt var enklare förr, alldeles för mycket spel nu för tiden, för lite känslor. för lite äkta. tragiskt att det är dit det är på väg. men givetvis finns det kvar vissa fasta punkter. dom måste man vårda. dagens ungdomar (och gamlingar) görs inte som dom gjordes förr i tiden. som då man visste att en sak betydde bara det, inte en miljard andra saker eller ingenting alls. om nån nu förstår hur jag menar.. oh well.



massor med bokade saker idag. en resa, som blir en perfekt 25-års-present till mig själv. dessvärre kommer vi hem samma dag som jag fyller, men va fan. magaluf here i come.


utöver att det är spikat, så kommer det 4 små paket hem till mig i veckan. för det är jag värd med alla smällar jag fått ta. eller? jo, det tycker jag nog. också dagens låt: kansas - carry on my wayward son



*ta taa*


Kommentarer
Postat av: Jonas

Party a lá 90-talet på Magaluf med alla grisfester?! :-)

2009-06-08 @ 19:25:16
URL: http://www.jonaspettersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0