flashbackvecka



hela veckan känns som att det varit en resa bakåt i tiden. har hittat och lyssnat på gamla låtar som jag haft på mina blandband när jag var liten, suttit och läst gamla dagböcker och sms och tänkt tillbaka på den tiden, personer jag inte sett eller pratat med på flera år har dykt upp igen, gamla känslor man glömt har blommat upp. nu senast så visade dom en east 17-video på vh1, hur grymma var inte dom när det begav sig? jag var lite kär i han brian, haha. var väl i samma veva som man var kär i new kids on the block också. good times..



snart dags att packa sig iväg till böle för grillfest. längtar efter att träffa mina pitebrudar igen, c har jag för fan inte sett på jag vet inte hur länge. kommer bli totally awesome!

*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Anna

ja, de kanske är lättare om en betalar, de var totalt 2340 kr tolkar jag som de. Men om du betalar den så löser vi sen med vem som betalat vad.



Hoppas du får de kul i kväll!

kramar.

2009-06-13 @ 15:13:39
URL: http://smultronet1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0