grillfest i bööööle (a.k.a.pitböle)



har ju glömt uppdatera om grillen. det var grymt kul som vanligt, har saknat c och m som faen. vi träffas ju nästan aldrig. k och göteborgs-m har jag saknat också, och lilla v... hm.. jag har saknat alla, men mest c tror jag, hon är min bullmamma. längtar tills jag ska och hälsa på henne och karln i huset, jag har förvarnat henne om att jag b e h ö v e r hembakat :) förutom vädret var det kalasbra, vi grillade, smällde myggor, sköt luftgevär, eldade, kasta pil, gick tipsrunda, spela kubb, smällde myggor, eldade, vann priser (jag fick min älskade wounderbaum), elda lite till, åt hemma-gavad-lax, träffa roliga människor, kliade myggbett, dödade några mygg till, kollade på söta bebisar, eldade, myste, hinkade cola, hittade några sötingar, ville inte åka hem, hade en privat pilkastartävling (som jag vann - med vänster hand bör tilläggas), svammlade i bilen hem, mindes gamla 8-bitarsspel och tv-serier och hade en allmänt störtskön kväll.



ska sticka till stugan nu, bidde lite sent, men va fan.. en öl på bryggan i solnedgången är inte fy skam det heller. såå.. gone fishin' back in a couple of days!

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0