home at last



hemkommen och nästan iordningställd. vart sjukt trött på bussen, somnade också var vi helt plötsligt hemma igen. hade en sjukligt söt busschaufför också, han hade nån söt typ haparanda-dialekt, urgullig. nåja, har i vilket fall inte så mycket energi just nu. måste ut och gå, plus att jag sku behöva handla. blir nog bara 50% där, känner att jag måste skjuta upp handlingen tills jag har en bil, blev visst lite mycket.. har i vilket fall varit så produktiv att jag gått ner på stranden och somnat, men brände mig inte iaf, alltid nåt. har fixat min skadade nagel så nu är jag hel igen. ids dock inte ta itu med nå mer idag... har dessutom en ångestladdad provning imorrn, smsade mina storlekar till f och ska dit och prova ut alla kläder imorrn då. panik. oh well.. går väl ut och filosoferar nu istället i ett försök att förtränga det.



när jag är hemma igen ska jag försöka illustrera ett lite projekt jag kom på när vi låg på gläntan i piteå, indianinspirerat strandlinne.. får väl se om jag är så händig som jag tror. stay tuned!



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0