ingen mac-människa



går halvbra för mig, har lite svårt att vänja mig vid mac. tänkte ju köpa en när min förra dator gick sönder, men då visade det ju sig att jag hade en försäkring (tur att man har koll) så då fick jag en helt ny, kalasbra dator (med lite hjälp av ett ex som jobbar på den butiken) som klassades som "likvärdig" min gamla dator, vilket den givetvis inte var. trevligt att ha kontakter lixom. nåja, men nästa gång jag pajar min dator, för ja det kommer hända, då blir det en mac, jag gillar dom fan. de tar ett tag att ställa om sig, men jag tycker jag gör ett bra jobb.



köpte ju glass igår som jag glömt bort. eller sorbet är det, blodapelsin och ingefära. hmm.. upptcäkte nyss på sias hemsida att den kanske inte är så ny den smaken, men det ska finnas en annan sorbet med blåbärssmak som är ny, måste undersökas omgående. nåja, men min "nya" blodapelsinsorbet var grymt god faktiskt, en "skummig" sorbet. i like. har gett upp solen nu för soffan, sorbet och en sjuuuukt bra playlist på spotify. lite blandat 70-tal/tidigt 80-tal med kärlekstema. typ.. ?



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0