jag är inte helt förlorad



trodde ju här nyss att jag hade tappat bort mitt körkort, hade inte sett det sen jag var på sjukhuset och tog för givet att jag glömt det där. det är ju som så typiskt mig att göra nå så klantigt. och var såååå nära igår att spärra det och begära hem handlingar för att skaffa ett nytt. som tur var vart det jobbigt så jag slutade. och tur var väl det, för gissa vem som hade proppat ner körkortet i min hood som jag bara har när jag tränar. underligt. men det är väl så jag funkar. oh well, mitt körkort har hittat hem och alla är nöjda och glada. inte minst jag, ett körkort rikare, fick glass och jordgubbar idag på jobbet och när syster kommer ska vi äta kladdkaka med mintchokladkross, färska hallon och nyvispad grädde. var dessutom såååå nära att knäcka en öl nyss. så man kan som säga att jag redan tagit semster, woho!


*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0