jag är övertygad..



..om att mitt jävla nyckelben läker fel. känns som jag har en knöl när man känner längs benet. inte lika stor som den var när det gick av, men ändå, känns inte som mitt andra nyckelben, visst lite svullet än, men jag tror det är benbitarna som ligger fel. förstår inte varför dom ska vänta så länge med att röntga. har ingen lust med att dom ska behöva operera och gå in och bryta av benet igen och att det ska läka om. sen verkar det som att min läkare förväntar sig att jag ska vara i våldsamma smärtor, för jag har fått ett recept som kan plockas ut 4 ggr och i bara en av laddningarna är det mer droger än en pundare hinner förbruka på ett år. nåja, jag är kanske tåligare än jag trodde. äntligen hemma nu iaf, massa möten och sen sticker jag till estokholmo imorrn så det var planering inför mötena där också. mycke nu. dumma nyckelben.



update: ringde just pappa och han skrattade hysteriskt under mer än halva samtalet. det är skönt att man har familjens stöd. här kommer jag bli både, halt, lytt och harmynt och han bara skrattar. fast ens familj måste väl älska en oavsett? blir väl lite mer knepigt att hitta sig en karl när man ser ut som ringaren i notre dame *fnys*


*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0