jag har ett fruktansvärt temperament



det är en av mina absolut svagaste sidor. jag har ett sjukt dålig temperament. ibland går det över fruktansvärt fort, ibland kan jag vara sjukt långsint och för det mesta så vet jag inte varför jag är sur/förbannad/irriterad. jag bara är det. stackars D fick stå ut med det ganska ofta. fast det var väl befogat för det mesta då. nåja. och jag har inget bra sätt att få det att gå över, och inte heller nåt bra sätt att behärska mig. ofta är det så att det går ut över folk som inte har det minsta med saken att göra. sen blir jag fruktansvärt känslig när jag är förbannad också och börjar gråta för ingenting. jag skulle verkligen behöva gå en anger management kurs. det är då ett som är säkert. det enda säkra sättet jag har nu att tygla mig själv när jag är förbannad är att sätta mig på balkongen och röka. jag som inte ens röker? måste hitta ett bättre sätt..



men har varit en bra dag på jobbet, en rensa-dag. vilket innebär att man får inga vanliga arbetsuppgifter utan bara får rensa sitt bord och tömma sina listor osv. grymt bra. speciellt innan semestern. benet känns bättre också, var illa i morse, men nu känns det ganska bra. men det ser däremot inte bra ut. längtar till röntgen så man får göra bort dehär o bara bli hel igen.



*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Anna

ja, nu har jag en ny bikini, den är röd och fin=) Nu är de bara resten kvar=)

2009-06-08 @ 21:11:48
URL: http://smultronet1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0