jag och päronet



kom just från stan, 2 bikinis, 1 ring, 1 par örhängen, 1 armband, 1 paket nivea clearstrip, 4 öl och 1 baja päron rikare. träffade en gammal vän på systemet somslog följe med mig till mitt pizzahus. han är egentligen en väldigt trevligt karl, men väldigt udda också, pratar sju stugor full och ska alltid bli djup och gå till botten med det hela. men det är alltid kul att träffa han dom gånger vi springer på varann. han kallar mig krukindian, men det är då fan han som ständigt har koll på läget. nåja, ska ta min nya ormmönstrande bikini och min baja päron och sätta mig på balkongen nu och invänta sjöslaget. hmm.. senast det fanns baja päron i mitt hushåll var en gång då vi hade jobbfest hos mig, slutade med att s slurpa i sig nästan hela flaskan, vart spritt språngande sprallig och lämnade sin telefon i mitt badrumsskåp. tänkte undvika telefoner i badrumsskåp idag..

observera bikinibrännan (okej, ytterst lite syns det), i år är det fan min tur o vara brun!!


*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Anna

En del har de bra som är ute i solen medan andra sitter inne på KFM på dagarna och längtar ut=)



Rosetterna är från H&M, endast 29:50.

2009-06-26 @ 21:26:01
URL: http://smultronet1.blogg.se/
Postat av: Jonas

Du har det bra du!! Själv slavar man på jobbet medans det är 30 grader varmt i Luleå!!

Tycker du jag är produktiv?

Precis avverkat en timme på en spinningcykel som Sabina otroligt nog blivit sponsrad med från ett företag. Vad händer annars, förutom att jobba på bikinibrännan??

2009-06-26 @ 21:38:29
URL: http://www.jonaspettersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0