kan man bli mer sne måntro?



skulle hoppa in i duschen precis, tar av mig 8-bandaget och fick syn på förödelsen. jag är helt jävla sne. och tänk sen då mig som knappt klarar ha naglar i olika längd, ojämnt antal pennor på skrivbordet och tavlor på sniskan, hur fan ska jag klara gå med en axel som är "kortare" än den andra, ett nyckelben som pekar ut och en axelkula som lutar framåt. tar hellre livet av mig. så jag storbölade. ringde sen akutsjuksköterskan som sa att det är lika jag åker till sunderbyn direkt. men jag är bara för trött nu, får göra det imorrn. har ju skämtat om quasimodo och liknande tidigare, men nu är det inget skämt. jag är allvarligt bedrövad och nära till tårar konstant. inte för att det gör ont, utan för att jag vill inte se ut såhär. kalla mig ytlig, det skiter jag i. men fy fan så det ser ut. både ledsen och besviken, vad är det för jävla skit ortoped som har mage att kalla sig läkare när han inte ens ids kolla om benet lagt sig i läge innan man åker från sjukhuset? jag fattar väl att det givetvis kan åka fel ändå efter man lämnat sjukhuset, men såhär har det ju sett ut hela tiden. bara mer svullet tidigare. ska lägga mig och gråta mig till söms och sen vakna i arla morgonstund för o se om det inte finns nå kringresande cirkus som behöver ett nytt objekt till sin freakshow.. så jävla synd om mig att det inte finns nå slut.

nåja, jag hoppas att jag iaf kan fortsätta älska mig själv även fast jag ser ut som ett freak.



*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Anna

åh, stackarn, inte vara ledsen, de ordnar sig, de gör de alltid...

2009-06-04 @ 17:02:47
URL: http://smultronet1.blogg.se/
Postat av: Jonas

Vad är det som har hänt?

Av röntgenbilden ser det ut som en ordentlig skada.

Är väl så när du blir skör i skelettet när du kommer upp i åldern :-p

2009-06-05 @ 15:43:15
URL: http://www.jonaspettersson.se
Postat av: Anonym

Men vad i helsicke har du gjort. Va e de för skitläkare du har haft? Stackare, jag lider med dig. Jag har sett förjävlig ut i käften i ett års tid, fick i torsdags ÄNTLIGEN mina "riktiga tänder" och inget jäkla provisorium! Du har säkert sett bilden. Finns även på min nya blogg.. haha!

2009-06-06 @ 18:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0