knäckis



var helt knäckt när vi kom hem, vet inte varför jag var så trötter. jag fick ju till och med chupa chups och cola på vägen hem för att jag skulle vara snäll i baksätet. och en stor godishamburgare. men det enda jag har att säga är att ikea med två karlar = big no no. man får aldrig stanna och pilla på saker, eller diskutera idéer man kommer på eller gå ett extra varv. men jag fick med mig två saker som dom inte hade hemma då vi var där senast. gillar mina asker-skålar. sen fick jag med mig en till liten sak, som jag visserligen ska ge bort, men jag börjar bli kär i den. men hoppas nån annan får bättre användning för den. mest symbolisk, har nåt annat på lager för andra soliga dagar i sommar till lillgumman, men de får hon senare.



tro det blir nya äventyr nu.. jag hoppas på att jag får plaska med fötterna och elda en massa iaf. men vi får la se.. partypoopers är vad dom är. ingen öl har vi heller. dååååligt.



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0