nothing lasts forever



uppe med tuppen (enligt mina mått) och ganska pigg för en gångs skull. blir bus med a-m idag på båten, vilket ska bli tokkul vi är alltid hopplösa ihop. men innan dess ska jag hinna promenixa, sola, städa och gå på stan tänkte jag, eller iaf systemet. vet inte vad det är med mig, men varje gång jag är ledig blir jag minst sagt folkskygg, har inte varit i stan på hela veckan, och nu känns det otroligt jobbigt att behöva stryka till sig och gå dit. man e en underlig prick. och en annan underlig prick har kastat in handduken, kungen av pop blev bara 50 år gammal. minns fortfarande när jag och fröken seger satt på hennes flickrum och lyssnade på michael jacksons thriller album, det var tider det. må vara att han är en jävla knepig kille, men han har gjort en massa bra musik, det måste man ge honom.


men nu ska jag ut och promenera en sväng innan beachen..

update: har inte fått fingrarna ur och gått ut och gott än, fastnade i spegeln. my god woman1? jag vet inte exakt hur jag sover, men det måste ju vara förbjudet att ha en sån sovfrilla som jag har nu. tänkte ta en bild, men insåg att det inte är nåt jag vill föreviga. b e d r ö v l i g t. jag brukar aldrig ha sovfrilla, jag som är så lugn och fin i sängen, men nu verkar de ha börjat spåra. jag skyller på nyckelbenet, var iaf det som gav upphov till det 10-dagar-långa knullruffset jag gick runt med på jobbet, så benet är säkert skyldigt nu också.



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0