OKQ8 = magic



det är på okq8 i rondellen det händer. inte nog med att jag fick med mig tre skönheter som plåster på såren efter dagens misslyckande på sjukhuset så bara ramlade det in snyggingar när jag var där. måste börja hänga där oftare tror jag. bland annat sprang jag på en gammal kärlek från högstadiet. han är lika snygg (om inte snyggare) som förut. blir fortfarande helt fnissig när jag ser han, rakat har aldrig sett så bra ut. synd att han gått ner sig ganska på andra ställen, kexig- och sexigheten är det inget fel på, men annars tyvärr. oh well, min dag blev mycket ljusare efter den promenaden iaf.



utöver den lyckan så fick jag som sagt med mig tre andra skönheter hem från okq8. och nej, det är inte tre identiska skor (nog för att det hade kunnat vara det eftersom jag är jag), dom är olika. råkar bara ha likadana skokartonger.



ska försöka scanna in min vackra röntgenbild på mitt stackars ben så ska ni få se vilken katastrof det är.

*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0