otippat som fan



det är fint väder när jag har semester? det brukar ju inte hända? folk brukar ju ta sin semester efter hur jag jobbar, för när jag jobbar brukar det alltid vara kanonväder, och så fort jag är ledig regnar det hundar och katter. nåja. blir en fieldday idag, ska trampa iväg till h och m för en dag med frun i huset och den lilla. picknick i solen kanske, har tagit på mig solskydd iaf, jag och h är experter på att pressa i solen medans lilla pärlan springer runt och vattnar sina skor och andra prylar hon kommer över.



*ta taa*

Kommentarer
Postat av: cat

meeen du.... du kommer väl till mig på lördag, fan om du kommer på morgonen, så kan vi dra till en playa kanske?!

2009-06-24 @ 16:28:43
URL: http://atcats.blogg.se/
Postat av: cat

men tänk då så skönt när du ligger bredvid mig, du kommer känna dig värsta bruuuun lixom! ;)



förresten så slutar jag 17.30 på fredag, så du kan ju komma då... fast jag ska ut och jogga 18.00 typ.. men du kan ju haka på ;)eller så tar vi rask promenad, 5km?!

2009-06-24 @ 18:09:45
URL: http://atcats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0