pyssel och knåp



blir alltid på inredningshumör när jag varit hemma hos h. så nu jävlar ska köket få sätta livet till. inget omfattande, men ändå en uppfräshning. måste få till mina matvanor nu, har slarvat nå så in i skogen på senaste och jag är övertygad om att det hänger ihop med köket. har man ett kök som man trivs i så blir det roligare att laga mat (och förhoppningsvis också att diska).



måste jag komma till skott med sommargarderoben nu, gärna innan sommaren är över. är mest ute efter en långklänning, vet inte varför, för jag kommer bara irritera mig på att jag fastnar med benen osv, men jag vill ha! gärna en blommig historia får det vara också, jag har ju aldrig varit riktigt bohemisk, men nya tider nu kanske.. halens är ett ställe som jag fastnar för iband. förut var det för skorna, men där har dom gått ner sig lite, men nu hitta jag massa söta klänningar som jag kanske måste beställa..


*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0