tablett mot myggbett



fick ett tips av en av mina mammor på jobbet. hon håller på bli galen av mitt muttrande om alla myggbett jag drog på mig i lördags och invigde mig i en liten hemlighet. trixet är receptfria allergitabletter. alltså tabletter mot pollenallergi och liknande. myggbett är ju som också en slags allergisk reaktion, det är därför dom kliar så förbannat. en tablett om dagen och linda blir sönderklösta-myggbett-och-slipper-få-vredesutbrott-på-dessa-stup-i-kvarten-fri. har dock inte provat det än, men hyser stora hopp om att det funkar. clarityn is tha shit apparantly. måste införskaffas innan/om jag drar till stugan på midsommar. men nu är ju bara frågan om det finns tabletter mot glömska, för jag sätter 200 spänn på att jag inte kommer komma ihåg att gå på apoteket och köpa tabletterna.



nära nu till semester, whiwii!!

*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Japp de stämmer, jag äter själv allergitabletter. Blir satans trött av dom, så jag tar dom på kvällarna istället. De e bra mot myggbettens kliande. Jag har 48 myggbett på höger ben..

2009-06-18 @ 16:34:56
URL: http://finest.se/monicakutics
Postat av: Anna

Synd att jag läste det här innan jag åkte till stugan, har fått myggbett överallt, är dessutom överkänslig mot mygg så har stora bölder på kroppen.

2009-06-21 @ 21:13:20
URL: http://smultronet1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0