upp ur träsket



ska på utflykt idag med h och lilla plutten, tänkte smita dit nu, sen åker vi och handlar nåt smarrigt och sen till "beachen" här på malmudden och låter henne plaska av sig. hm.. eler om jag handlar innan? vilket förmodligen kommer resultera i en våldsam cykelolycka där jag och en vattenmelon får sätta livet till. kanske inte handla nu då.. hoppas på lite fina vindar också så man slipper flyta bort i värmen. är inte helt övertygad om att jag är mindre deprimerad idag, men en liten joggingrunda (ja det gick ganska bra med knäet) igår och en långpromenad nu på morgon har väl gjort det hela lite bättre. plus att jag sorterat upp tankarna lite också.. känns bra. beroende är inte så farligt, så länge man slipper utsättas för det man är beroende av.
 


*ta taa*

Kommentarer
Postat av: cat

"tjänstgöring" är det så du ser på priviliget du får att umgåsas med mig?! ;)

2009-06-25 @ 15:33:22
URL: http://atcats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0