vackra, vackra skärgård



har varit ute i stuga sen i torsdags som sagt. vart en skön midsommar med dricka, god mat och mycke sol och ännu mer havsbrisar. om man nu kan kalla det havsbrisar, mer storm kanske. på torsdagen iaf, vi hade lite problem med vindarna när vi skulle in med båten när vi kom till stugan, vilket resulterade i att fadern slet en kota i ryggen åt fanders och har gått och ojat sig sen dess. med idag blev han knycklad och verkar ha det bättre. tacka gud för naprapater. funderar själv på om jag ska gå till en, men vet inte om dom kan göra så mycket så länge benet är av. men det knakar nå jävulst, hade våldsamma plågor idag efter morgonpromenaden och det tar alltid ett tag för mig att knäcka till mig. har iaf varit duktig och köpt en massa solskydd, allergitabletter och kalcium/d-vitamin som ska hjälpa bygga ben. hehe, fungerar säkert inte, men jag är ju så kass på dricka mjölk sen jag fytta från mor och far, så jag tänkte det kanske hjälper mitt lilla nyckelben lite. time will tell.. nåja, balkongen nu för lite filosoferande med ett glas vin i kvällssolen, plus att jag hittat en gammal (från 1973 tro jag) upplaga av gudfadern och jag är fast!! och imorn är det det en väldigt speciell dag, hade nästan glömt att lill-pärlan fyller år, är fortfarande övertygad om att hon är född till jul, varför vet jag inte man är allt bra tankspridd. gullungen.


*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0