anti-schlager



ska iväg till vic på en stund och se lite schlager, bojkottar egentligen sånt. men nån måste ju kolla på det :P ha ont i lillmagen också, vet inte varför. men inget som en kväll med svammel och dålig schlager inte kan rå på. blir nog att sova på björx sen, tro int jag orkar projektet att ta mig hem till malmen sen.



har faktiskt inte smygkikat på piercingen än, låter mitt lilla plåster sitta kvar ett tag till. imorrn ska jag till o koka ihop mig lite saltlösning och rengöra den. men har inte ont för fem öre. är en skön känsla bara. gillar som nålar. johan frågade hur det kändes, om det gjorde ont eller var obehagligt, men jag låg mest och log hela tiden. men vågade mig inte kolla förän han torkat bort blodet, för det misstaget gör jag inte igen. när jag gjorde i tragus var jag kaxig, sen när jag kolla i papperskorgen och såg allt blod blev jag yrslig, haha. mes man är, gillar ju blod, men mer när det är självförvållat och i begränsade mängder :P

jag och syster pratade för nån dag sen om att man hade velat ha smilgropar och sen sätta piercings i dom. smilgropar är kanske det sexigaste som finns, sen är det dessutom döläckert med piercings i dom. i like.



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0