blomsterhandel



myste på björx igår, sen idag då vi skjutsa lilla e till jobbet stanna vi på parelle och syndade lite (visar sen) sen åkte vi på växtriket. tror inte det finns nåt jag älskar mer än doften av växthus, promenera runt med blommor överallt, känna doften av jord och nyvattnade blommor. jag är lite töntig kanske, eller lill-gammal. men jag vill ha ett eget växthus. med små blommor och grönsaker och söta trädgårdsvantar, krattor och vattenkannor i zink. jag har definitivt inte gröna fingrar. men får jag pilla länge nog så är det alltid nåt som växer :)



har precis äti bulla med mamsen, hon är lite mer teknisk än mig (kanske inte alltid, men när det gäller detta iaf) så hon är här och fixar mina persienner som varit trasiga sen jag flytta in typ. bättre sent än aldrig.



*ta taa*

Kommentarer
Postat av: cat

oh i min trädgård kommer man också hitta ett sött växthus :)

2009-05-12 @ 09:39:54
URL: http://atcats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0