broken and alone

 

hemma igen nu. gissa vem som tyckte att nyckelben är överskattat? och tycker att tre nyckelben är bättre än två? så mycket bättre att hon går och bryter ett itu? jo jag. helt jävla av var det, låg omlott, kanske måste operera om det inte läker rätt. typiskt min tur. och ont uta satan gjorde det. jag som brukar vara hård när det gäller skador grät som ett litet barn emellanåt. fast sjuksystern tyckte jag jag förvånansvärt samlad med tanke på skadan. men det hade nog att göra med alla söta poliser som sprang runt på akuten. karlar i uniform, ja jag säger då det...



nu ska jag knapra lite smärtstillande som jag fick från min läkare och försöka hitta en skön stälning i soffan. lättare sagt än gjort.



*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Catcat

nu är det läggdags, men ring mig imorgon och berätta allt om nyckelbenet!!!

2009-05-30 @ 23:32:20
URL: http://atcats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0