fräsch och fruktig



förra sommarens favorit var ldb's sommar special, fresh'n'fruity. eftersom det bara var en sommarediton fick jag modern att köpa dom i mängder åt mig. och nu när dom rensa lagret hitta dom några till, lyckan är gjord! hoppas det kommer nå mer goa dofter denna sommar. älskar förra årets, man luktar som en liten frukt när man smort in sig. gott gott gott.


sis och jag har ätit en brakfrukost med melonsallad, smoothies och umeåmackor. världens bästa start på dagen. dock är sis frusen av sig så jag fick inte avnjuta frukosten i solen på balkongen :( skulle fixa elins naglar idag, men plötsligt ska hon jobba, vaknade 8 av att telen ringde, trodde nån skulle få sätta livet till, men man får ju inte svära åt chefen..



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0