genialiskt eller bara dumt..



har stressat som ett cp på jobbet idag. idag var det faktiskt lite för mycket. annars brukar jag kunna hantera, och gillar, att ha mycket att göra. men ska man dels handlägga och dels handleda en dag när det är mycket att göra, då räcker som inte tiden till. tänkte smita och träna nu, men kändes inte så upplyftande med ett spinningpass inomhus, så jag kom på den fantastiska idén att jag ska cykla till stugan och tillbaka. kan mycket väl vara det dummaste jag kommit på, eller så blir det en hit. får se. fick också i nåt svagt ögonblick under tiden jag var på väg hem infallet att jag ska börja gå ut och gå på mornarna. alltså gå upp typ 5-6 nån gång, en vända runt sjön, sen hem, duscha, äta, fixa och sen till jobbet. får väl se hur det blir med den saken. men nu: hindersöstallarna här kommer jag!
ja ungefär så fort och i så vacker omgivning,  som han på bilden ovan, cyklar jag.. :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0