jag är sned



ja alltså mer än att jag har en twisted sense of humor. min navel är sned. ska det vara så? alltså jag vet att om man kollar på ansiktet så är det inte en spegelvänd kopia, alltså högra sidan av ansiktet jämfört med den vänstra. men naveln ska väl sitta i mitten? den sitter som mer på höger sida av magen, alltså inte i mitten. eller så är min syn sned. jag vet inte. satt och pysslade med piercingen (och nej, inte en smaklös piercing i naveln har jag gjort) och upptäckte det och blev väldigt bekymrad. jag som är galen i symmetri. allt ska vara symmetriskt, i jämna par, jämt och fint och likadant överallt. en sned tavla kan göra mig vansinnig. och nu ska jag leva med denna navel? förbaskat.



varma mackor och tv nu. har varit lite bekymrad idag över min piercing, för den har blödit lite idag när jag satt på balkonen. men det kan ha o göra med att jag inte kan sitta i en normal ställning, måste vända och vrida mig till vansinne.  jag i ett nötskal. mina bästa sovställningar är galna, och definitivt inte symmestriska. men det kan jag leva med dock.



*ta taa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0