jag har en död fågel



jag har haft djurinvasion hos mig. först getingen som tog elin. sen har jag fjädrar på mitt sovrumsfönster? tror en fågel har kraschat där nån gång. sen hade jag en humla på besök i vardagsrummet för nån dag sen. och nu? en död fågel på min balkong. vi såg den för någon dag sen, men jag har inte vågat gå ut :( och nu har den vänt på sig i blåsten så den ligger där med buken upp.. lite ledsen i ögat är jag. nu kom a-m, vi ska ha lite mys middag och catcha up lite. yey.



*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Anna

jodå, ser framemot våran resa också, men skrev inte något om de eftersom vi inte vet vart vi ska än.



ska vi köra på sista minuten eller ska vi boka innnan?

2009-05-28 @ 20:25:32
URL: http://smultronet1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0