johan, räddare i nöden



kom just från lunch med brudarna, vi gick på det nya mexicanska stället som bor i gamla stekhusets lokaler. tog nån soppa, vilken var god i sig, men inget särskilt. mest kött, inte så mexicanska som jag trodde, och logistiken på stället var inte den bästa. men men. tror man ska prova och gå nån kväll istället för under lunchen, var som två "dagens" man valde mellan, gissar att a la carte menyn är bättre.



på vägen hem gick jag förbi aeons och hitta johan där. ska äntligen få mina nya hål nu, imorrn kl 12.30 och jag längtar sååå. hoppas bara min idé går igenom. men det verkade på honom som om det skulle funka. är bara rädd att han vill sätta dom högre upp än jag vill, men då kanske det bara blir ett hål. man vill ju inte se knäpp ut ;)



balkongen i solen nu, tänkte pyssla med mina ikea-prylar, men det är ju så mycket roligare att sitta ute i solen när  man har semester med en kall carlsberg. am i right or what?



*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Victoria

Men hej o hå vad för hål? Berätta mer. Jag vill bygga ut mina tattoos men måste hitta nån som kan rita.

2009-05-15 @ 14:03:24
URL: http://ordsvammel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0