lovely pants



har ju dels fått mina nya fina skor, plus att jag hittade dom svarta byxorna med snörning på sidorna på H&M för nån dag sen. trodde inte dom hade kommit till luleå ens men enligt anna har dom funnit länge, men ingen har köpt. fattar inte varför, hur heta som helst. och eftersom mina skor ser ut som originalen från topshop så är jag  numera nästan en kopia av elin kling. bortsett från att hon är söt, liten, och inte alls lik mig :P

bild från style by kling


blev chill-pill hemma idag, har planerat inför trippen på torsdag, kommit ikapp i mina serier, städat, pysslat om mig själv och bara allmänt mått gott. synd bara att det var så fläckvis molnigt idag, annars kanske man hade fått lite färg också.. nåja, man får inte allt.



*ta taa*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Konstigt att inte någon köpt de byxorna,skitsnygga! Lätt att de skulle kunna platsa i min garderob.

Jo jag gillar faktiskt de där mattorna. Man får lixom tänka bort smärtan för att de ska fungera. Ryggen kändes faktiskt bra en stund.



Nehepp dags att ta sig till gymmet. Ha're najs!

2009-05-13 @ 11:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0