...men hemma bäst



kom hem igår efter galenskaperna i uppsala. hur kul som helt och precis det jag behövde just nu. gamla vänner, nya vänner, grill, forsränning, öl, saluhall, kubb, brännboll, vin, pizza, hundar, twister, cola, ölhatt, katter, toaletter med golvvärme, sönderskurna fötter, sol, paparazzifotografer, fotboll och mys. grymt bra. finns bilder på cats flickr... hm, väldigt avslöjande bilder på mig i en tveksam twister-position. men nakenbilderna har tagit bort, hihi



nu ska jag, efter en lång dag på balkongen med en god bok, gå och handla så jag kan göra umeå-mackor till middag. snuskigt gott.



*ta taa*

Kommentarer
Postat av: cat

hahah ja fy fan va skönt att ha sig här även om du nanan på dasset! :)

2009-05-05 @ 10:59:18
URL: http://atcats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0